Terug

  • Gratis verzending vanaf €99 *
  • 10.000+ tevreden klanten
  • Voor 13:00 besteld, dezelfde dag verzonden

Prepz Klantenservice

Klantenservice

Er zijn verschillende manieren om snel met ons in contact te komen. Vanwege hoge drukte willen we u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via ons e-mail adres.
De snelste manieren zijn:
- De chat op onze site
- Email: [email protected]
- Telefonisch: 085-3033729 (momenteel niet beschikbaar)

Onze openingstijden & klantenservice

Levertijd en verzending

Heeft u een op of aanmerking?

Wat gebeurt er als ik een product bestel dat niet op voorraad is?

Is het mogelijk om producten af te halen?

Korting bij grote aantallen & collectief inkopen

Producten retourneren

Verschillende betaalmogelijkheden bij Prepz

In contact komen met Preppers?


Onze openingstijden & klantenservice

Onze webshop is 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. U kunt altijd een bestelling plaatsen wanneer u dit uitkomt.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar binnen de volgende tijden:

Maandag:    9:00 – 17:00

Dinsdag:      9:00 – 17:00

Woensdag:  9:00 – 17:00

Donderdag: 9:00 – 17:00

Vrijdag:        9:00 – 17:00

Zaterdag:     gesloten 

Zondag:        Gesloten

Mocht je ons telefonisch willen bereiken buiten onze openingstijden, laat dan een voicemail bericht achter en we bellen je zo spoedig mogelijk terug.

Je kunt ons altijd mailen voor vragen. Ons streven is om je e-mail binnen 12 uur te beantwoorden.


Levertijd en verzending

Al onze leveringen worden verzorgd door DPD. In de regel geldt vandaag voor 15:00 uur besteld de volgende dag in huis. Dit is met uitzondering van bestellingen die geplaatst worden op zaterdag of zondag.

Zodra jouw bestelling is afgeleverd bij DPD ontvang je van ons een track & trace nummer zodat de bestelling makkelijk te volgen is.


Heeft u een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. We gaan dan samen met jou op zoek naar de best mogelijke oplossing.

Wij nemen elke klacht serieus en doen ons uiterste best om jouw winkelervaring bij ons zo positief mogelijk te laten verlopen.
Mocht je toch het gevoel hebben dat jouw klacht niet gehoord wordt, wat wij ten zeerste betreuren, dan kun je hulp en bemiddeling krijgen via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wat gebeurt er als ik een product bestel dat niet op voorraad is?

Producten in onze winkel zijn alleen te bestellen als deze op voorraad zijn. Op deze manier zorgen wij ervoor dat je nooit lang hoeft te wachten op jouw pakketje. Simpel en snel.

In de regel duurt dit maximaal gemiddeld 2 tot 3 werkdagen, maar dit kan extreme gevallen oplopen tot 10 werkdagen.

Als je producten die wel op voorraad zijn combineert met producten die niet op voorraad zijn, dan worden de producten verzonden zodra alle producten bij ons op voorraad zijn. Dit gebeurt tenzij anders afgesproken via persoonlijk contact met één van onze medewerkers.

Wil je precies weten hoelang het duurt voor je jouw bestelling krijgt? Neem dan voor je de bestelling plaatst contact op via de chat, mail of telefoon.

Is het mogelijk om producten af te halen?

Afhalen is mogelijk. We hebben verschillende afhaallocaties in Twente en dit kan op afspraak. Wil je graag jouw producten afhalen? Dan is het raadzaam om eerst (telefonisch of over de mail of chat) contact op te nemen voor je de bestelling plaatst.

Email: [email protected]

Telefoon: 085-3033729

Korting bij grote aantallen & collectief inkopen

Wil je een groot aantal producten van ons afnemen of heb je veel van dezelfde producten nodig? Heb je spullen nodig voor jouw vereniging of willen jij en je vrienden een collectieve inkoop doen?

Stuur ons dan een e-mail via [email protected] en je ontvangt van ons een scherpe vrijblijvende offerte. Bij Prepz ben je altijd verzekerd van goede service een uiterst scherpe prijs.

Producten retourneren

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

 Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected].

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Verschillende betaalmogelijkheden bij Prepz

Bij Prepz heb je keuze uit een groot aanbod van betaalwijzen:

- Ideal

- Paypal

- Afterpay

- Bitcoin

- Mastercard

- Visa

- Mister Cash

- Sofort

- Paysafe

- Via bankoverschrijving

- Contant geld (Alleen mogelijk bij afhalen)

- Achteraf betalen via Billink

 

In contact komen met preppers? Reviews Prepz

De laatste tijd worden we vaak benaderd door verschillende instanties die graag in contact willen komen met preppers. Over het algemeen verschijnen preppers niet graag in de media, omdat zodra ze laten zien wat ze in huis hebben, ze eigenlijk automatisch het “voordeel van het preppen” kwijt zijn.

Naast dat wij zelf Preppers zijn en je graag te woord staan over onze shop en het preppen, kennen wij ook meerdere preppers die bereid zijn te praten over hun leven als prepper. Graag ontvangen wij eerst een e-mail met jouw bedoelingen, zodat wij deze e-mail vervolgens vrijblijvend kunnen verspreiden onder ons netwerk van preppers. 

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

 

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Retourneren

1.1 Hoe retourneer ik een bestelling?

U stuurt een mailtje met uw bestelnummer naar [email protected].

In het mailtje geeft u aan dat u uw producten wilt retourneren. Binnen 24 uur ontvangt u van ons de retourinstructies. 

1.2 Kost retourneren geld?

Nee, bij Prepz is retourneren altijd gratis (binnen 30 dagen). 

1.3 Hoe snel krijg ik mijn geld terug nadat ik mijn bestelling heb teruggestuurd?

Zodra uw bestelling weer terug is in ons magazijn staat het geld binnen 3 dagen weer op uw rekening. 

2. Verzenden

2.1 Via welk koeriersbedrijf verzenden jullie?

Binnen Nederland verzenden wij uitsluitend met Postnl.

In Belgïe & andere europese landen kan het zijn dat Postnl de bezorging heeft uitbesteed aan een ander koeriersbedrijf. Zoals bijv. Bpost of DPD. 

2.2 Wat kost het verzenden?

Wij betalen alle verzendkosten als je voor meer dan 60 euro besteld. 

Onder de 60 euro vragen wij een bijdrage van 3,95 voor zendingen in Nederland en 5,95 voor België & Duitsland. 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Prepz 9.1 / 10 - 610 Reviews @ Webwinkelkeur