Klachten
Heeft u een klacht over een product of een bestelling?
Bel ons dan op 085-3033729, stuur een berichtje via de chat of een mailtje naar [email protected].
We nemen onze klanten altijd serieus en proberen altijd met een passende oplossing te komen.
Alternatieve klachtbemiddeling
Goede service en tevreden klanten zijn de nummer 1 prioriteit bij prepz.nl. Wij zullen er dan ook alles aan doen om met een passende oplossing te komen voor uw eventuele klacht.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.